dinsdag 2 februari 2016

We pimpen de bakfiets

 We pimpen de bakfiets


Onze bakfiets staat net 2 jaar onder het afdak. Weliswaar beschermd tegen koude en nat. 2de hands gekocht in Nederland, dat zie je nog aan de kussentjes, bekleed met Delfts blauw. Niet echt mijn favoriete keuze.


Eindelijk de tijd gevonden om hem te pimpen. Dank u broer om nog even in de buik te blijven, zodat ik kan genieten van mijn zwangerschapsverlof en nog heel wat projectjes kan realiseren!

Het stofje is een soort toile ciree die ik kocht in de IKEA. De huidige kussentjes heb ik gewoon bekleed. En ze werden afgewerkt met zelfklevende klittenband zodat ik ze ook makkelijk op het hout van de bakfiets kan bevestigen.





Rond de ijzeren staaf heb ik buisisolatie bevestigd en bekleed zodat het een fijner gevoel geeft voor de kindjes.






Niet verwacht dat de klus zo snel geklaard zou zijn! Jammer dat ik er zooo lang mee gewacht heb om hieraan te beginnen.



Vééééél beter zo! En wat kleurrijker!

1 opmerking: